vineri

Stiam...


"Ti-ai tinut vreodata promisiunea?"

Maine o sa iti aduci aminte ce ai vrut sa faci azi si ai uitat. Stiam ce inseamna sa uiti sau sa pierzi ceva din viata  , dar pe tine nu te inteleg niciodata. Hai sa ne lasam purtati de sentimentele noastre incurcate in soapte. 

Stiam amandoi ce inseamna iubirea , dar acum ne-am schimbat nu mai stim ce ne-a legat. Nu am nevoie de nimic pentru a vedea ceea ce tu ai uitat sa faci. Te-ai distrat prea mult pe seama noastra. Azi vrei sa o iei de la inceput .. dar e prea tarziu. Stiu ca regreti,poate maine te voi ierta. Eu am plecat de aici.... Ma duc intr-un bar sau oriunde nu esti tu. 
[CENTER][IMG]https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEixuBWCZnm2KTeBVSfIYoA_HdL6_BBMUr38JlVxRglUWSuYeZnTsog7Xg08wnMXc5eK0tdQdvcUnsvbri10oBTQKe-4qHqZBSX7ciDJdlc_8noGFbjMr9Qv0q6z3OehYWppYGSsR5kCUWs/s320/cf,good,morning,moment,comfy,perfect,rainy,day-10db2c53ad563b0c93ad1b9f9531fcc2_h.jpg[/IMG][/CENTER]
Vreau sa ma intorc in trecut ca sa-mi amintesc ce am facut.
Vreau sa zambesti chiar daca te doare.
Vreau sa gasesc o portita deschisa ca sa ma pierd in tine.
Vreau sa nu-mi amintesc acel moment stupid si inapt in care am uitat sa arunc acel rahat.
Vreau sa incerc tot ce e interzis chiar daca asta fac acum doar in vis.
Vreau sa simt pentru o clipa cum e sa-ti fie frica de ceva...
Vreau sa cred ca reflexia din oglinda imi arata bucuria din sufletul meu...
Vreau sa cred ca oameni care se chinuie sa faca rau altor pesoane sunt niste fiinte idioate si lipsite de scrupule.



"Incearca sa nu judeci o persoana dupa aparente , fiindca omul e precum o carte :) degeaba spui ca , coperta e urata si nu merita citita , daca nu apuci sa o deschizi sa vezi defapt cat e de frumoasa."



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu