miercuri

Vreau..



Vreau să ma întorc în trecut ca să-mi amintesc ce am făcut.
Vreau să zâmbești chiar dacă te doare.
Vreau să găsesc o portiță deschisă ca să mă pierd în tine.
Vreau să-mi amintesc acel moment stupid și inapt în care am uitat să arunc acel rahat.
Vreau să încerc tot ce e interzis chiar dacă asta fac acum doar in vis.
Vreau să simt pentru o clipă cum e să-ți fie frică de ceva...
Vreau să cred că reflexia din oglindă îmi arată bucuria din sufletul meu...
Vreau să cred că oameni care se chinuie să facă rău altor pesoane sunt nişte fiinţe idioate şi lipsite de scrupule.



"Încearcă să nu judeci o persoană după aparenţe , fiindcă omul e precum o carte :) degeaba spui că , coperta e urâtă şi nu merită citită , dacă nu apuci să o deschizi să vezi defapt cât e de frumoasă."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu