marți

Un simplu mesaj.




Salveaza-ma de la moarte! 
Numai stiu sa zambesc , am uitat acele clipe frumoase care mi-au spulberat fericirea. Cine o sa imi spuna : "Ai gresit!" , "Nu lasa in urma ta visul care te va salva!".  Imi este greu sa mai soptesc acea poveste care ma macina incetu cu incetu. Tacerea care s-a asternut peste mine parca devine din ce in ce mai nebuna. Ajuta-ma! Invata-ma sa zambesc din nou spune-mi ca cerul m-a iertat. Spune-mi daca vrei sa ma ajuti , spune-mi ca mai am acel suflet de copil tampit legat la ochi. Arata-mi calea spre bine , incearca sa ma faci sa inteleg ca pot sa o i-au de la inceput. Vreau sa o i-au de la inceput. Spune daca VREI!

Si uite ca ai vrut , m-ai ajutat sa trec peste acele clipe de cosmar ,mi-ai aratat calea spre bine. Si iti multumesc. Acum ma pot desena fara lanturi.

2 comentarii: