vineri

Un film divin 2


"Asta e o parte din filmul pe care îl am şi îmi place :) Cu altă parte voi revenii curând."

Încet , încet am descoperit sentimentul pur şi am aflat că împreună putem trece peste orice obstacol..fiindcă dragostea e foc. În fiecare zi mă îmbăt cu amorul tău..e ciudat şi în acelaşi timp mirific când îţi zăresc privirea în fiecare om care trece pe stradă. Lăngă tine simt că pot să zbor , să visez la ce va urma , să visez din nou în culori şi cel mai important pot să iubesc un suflet cald cel aşteptam de mult. Încep să nu mă mai găndesc la mine ci la noi..şi nu îmi e frică să o spun : "După tine sunt declarată nebună!". Mulţi vor să fie ca noi , dar puţini reusesc :) fiindcă e greu să găseşti un suflet pur , cald şi întelegător , iar atunci când îl găseşti e divin şi dreptat încep să îşi spună te iubesc , apoi mi-e dor de tine , fără tine nu trăiesc! 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu