miercuri

S-au dus. Au venit



Capitolul S-a dus
S-a dus totul ... Vara s-a terminat :) ... O prietenie care putea sa ajunga departe s-a pierdut printe soapte , iar acele vise parfumate creeate de acea dilema s-au dus si ele :) ... S-au dus din cauza unei vorbe idioate care nu isi avea rostul , dar ma rog nu vreau sa deschid subiectu... Revin ... s-au dus acele zile cand eram cu ai mei pe o terasa si savuram cu pofta o tigara :) ... Dar poate toate astea o sa revina...bine nu toate rahaturile astea dar sper sa imi revina pofta de viata :) . Hai sa trecem la alt capitol .

Capitolul Lucruri noi in viata mea

Sunt multe schimbari care mi-au schimbat viata intr-un mod miraculos de bun :
  1. L-am cunoscut si aia e :-j 
  2. Mi-am schimbat culoarea parului in vara asta de cel putin 10 ori.
  3. Am mai multi prieteni care ma inteleg.
  4. Mi-am dat jos piercing`ul din buza , bine mi-am pus in limba :)).
  5. Am inceput sa fumez mai putin de 2 luni si jumatate (bine asta inseamna ca nu mai ajung la 3-4 pachete pe zi , ci la 1  -1 si jumatate :)) ) .
  6. M-am certat cu o prietena SI MA SIMT BINE , chiar daca ea mai respira si uita ca suntem la 2 pasi :* dar ii multumesc !
  7. Sa Respect Viata chiar daca e de CACAT in unele momente.
  8. Sa apreciez unii oameni care merita.
Astea sunt urmarile  si sunt Mandra de unele din ele.

Da Asta a fost pana in Septemprie ...
Acum am revenit la vechea EU adica : mi-am pus din nou piercing`ul in buza , ma cert cu fratemiu :)) etc etc




                                 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu