miercuri

Poti sa imi simti durerea?


"Totul se arunca la gunoi,
Chiar si sufletul care e mancat de niste ciori."

Simte ce iti scriu acum , indifereta pluteste in aer.

Doar o fraiera care te asteapta intr-un pahar de cristal ... Ma joc mereu cu tine , zambesc cand vad ca tine , te urasc dar mereu ma intorc la tine...Am ramas singura cu soarta mea si durerea pe care ai lasat-o in urma ta.. Dar nu-i nimic ma ridic imi torn un pahar de vin si zbor catre acel nor divin...
O camera goala si niste lacrimi care ma ard foarte tare...Lantul care ma strange pot sa il rup zambind si toate astea fiindca sunt prin preajma ta ... Tigara de dupa si strigatul de placere ne aduce aminte de prima zi cand ne-am intalnit...Langa tine pot sa zbor in noapte , ma ridic pe farfuri si simt ca prind aripi.. Cu tine nu mai sunt EU... Azi avem voie sa visam , sa strigam si sa alunecam spre taramul interzis care era demult inchis.. Impreuna am gasit calea spre alcool si am simtit-o pentru prima data acel pahar nevinovat care ne-a soptit : "Ati ajuns la destinatie!" ... Hai sa facem ce vrem , putem sa ne inecam cu inghetata sau sa devoram o sticla de alcool ... Nu ezita stiu ca ai nevoie. Am plans cand mi-ai tras clapa , acum realisez ca , clipa nu e nici buna nici rea dar totusi e a mea... Ti-am uitat privirea , nu e greu sa traiesti cu durerea in spate , chiar daca mi-ai infipt in spate toata vina... Acum am viata mea , un nou drum  cu alte vise parfumate ... Am realizat ca Singur de scoli , singur te culci si oriunde mergi  tot singur ajungi.. Cand toate in merg pe de dos voi sti ca tu esti vinovat pentru toate astea. Imi pictez un zambet si uit de tine si incerc sa ma duc dracu undeva ... 

"Asculta-ma cand toate merg pe dos adu-ti aminte ca va fi cineva langa tine sa iti aline sufletul de hiena invelita intr-o scoarta de copac."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu